Köyümüz ABD Tanıtım Fuarında

Amerika Birleşik Devletlerinin İndiana Eyaletinin baskenti İndianapolis şehrinde yapılmakta olan ÜlkelerinTanıtımı Fuarı'nda köyümüz de tanıtıldı. Amerikada yaşıyan Türklerin oluşturduğu Derneğin İndianapolis Şubesince düzenlenen etkinlikte site editörümüz Cevdet Coşkun ve eşi Yıldız Coşkun da görev aldı. Dört gün süren tanıtım fuarına dünya ülkeleri katıldı. Fuar, birinci günü ilk ve ortaokul öğrencilerinin, ikinci günü ise Lise ve Üniversite öğrencilerinin, son iki gün de halkin ziyaretine açıldı.Yüksek düzeyde katılımın gerçeklestiği Fuarda, ziyaretcilere Türkiyenin tanıtımı ile ilgili bilgiler verildi ve Fuar yönetimince düzenlenen pasaportlarına temsili vize kaşesi vuruldu.Bir baska standda Turk Mutfagi tanitildi. Her yıl uluslarası düzeyde gerçeklestirilen fuara bu yıl katılımın, geçmiş yıllara göre daha yoğun olduğu görüldü.Fuarla ilgili resimler aşagıdaki linkte yer almaktadır :

http://picasaweb.google.com/gelemic2/Fuar#

3 yorum:

Ozgur Coskun dedi ki...

Cok guzel olmus, ellerinize saglik.

Recai YAĞLI dedi ki...

Emeğinizi takdir ediyor, şükranlarımı sunuyorum.

XMANX16 dedi ki...

SELAMLAR.BİR GÜN KÖYÜMÜZÜN TANITIMININ U.S.A da YAPILACAĞINI SÖYLESELER İNANMAZDIM.BU TANITIMDA EMEĞİ GEÇENLERE CAN-I YÜREKTEN TEŞEKKÜRLER.BİR KORKUM VAR AMA!.YA ÇOK BEĞENİRLER DE GELİP YERLEŞMEYE KALKARSALAR!!! MALUM BURSA YA CENNET DİYE DİYE KAYBETTİK..BEN DE KÖYÜMÜZDEN BAHSEDERKEN HEP CENNET GELEMİÇ DERİM...:)NEYSE ŞAKA BİR TARAFA HAKİKATEN KÜLTÜRÜMÜZÜN AMERİKA GİBİ BİR KITADA TANITILMASI BÜYÜK İŞ (GREAT JOB) :) SELAM VE SEVGİLERİMLE