Gelemiç Köyü Olay Tv de


Köyümüz gençlerinden Cihan Erden'in bildirdiğine göre, Bursa'dan yayın yapmakata olan OLAY TV, yörelerimizin tanıtımını amaçlıyan Ebru Yıldızla Birlikte Yeşil-Mavi Yolculuk programı için 20 Şubat 2010 tarihinde köyümüzde çekim yapmıştır. Köyümüzdeki sosyal yaşamı bütünüyle ele alacak olan Programın 28 Şubaat 2010 tarihinde saat 17.45'de yayınlanacağı öğrenilmiştir. Ilgilenen hemşehrilerimize adıgeçen tarih ve saatte televizyonu izlemelerini öneririz. Olay TV'yi direkt izleme olanagi olmayan hemsehrilerimiz asagidaki linkten de izliyebilirler.

2 yorum:

elif erdem dedi ki...

s.a cevdet abi ben elif biz sitemize bikaç resim koymak istiyoruz nasıl olucak acaba izninizle:)

Cevdet Coskun-Site editoru dedi ki...

Elif hanim, sitemize koymak istediginiz resimleri bana mail olarak gonderirseniz ben ilgili bolume aktaririm.Site giris sayfasinda ve burada hemen altta mail adresim mevcut. Sanirim gozunuzden kacti.Ben gene yaziyorum:
cevdetcoskun@gmail.com
Selam ve sevgiler..